Les «200 muses» a Cugat Ràdio!

20161124-radio-sant_cugat_a_fons-anell_dit-biblioteques-daniel_ruiz_trillo-cristina_company-lectura_en_veu_alta-poesia-200_muses-teresa-saborit

 

La màgia de la literatura (i de les ones radiofòniques i de les xarxes socials i de les «200 muses»): conèixer la Begonya Ferre en persona, per pura casualitat, la mateixa setmana que la Cristina Company recita a Cugat Ràdio, per sorpresa, el poema sobre biblioteques, llibres i escriptors que la Begonya va inspirar fa un any i mig.

És o no és màgia? 😉

Voleu recuperar la gravació? Visiteu la web de l’espai l’«Anell al dit» d’aquest dijous, dins del magazin de ràdio «Sant Cugat a Fons», i feu clic al play. Aquí teniu l’enllaç directe: «Tot allò que es pot fer en una biblioteca».

Moltes gràcies per aquesta sorpresa, muses! Feliç cap de setmana!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.